lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Friday, June 14, 2013

Cabaran: Siapa Banyak Turun Kami Belanja Makan (CSBTBM)

al salam alaykum

aku create satu contest sendiri, dgn budak2 ofis dan Miza dan kawannya... tak ramai pun, 6 org je...
takde syarat takde apa... ikut ska hati, janji ada turun... akan berakhir pada bulan 9 nnt, insyaAllah...
harap2 aku tak tumbang...


hari ni berat aku ialah: 62.3 kg...

minggu lepas: 63.0 kg...

alhamdulillah...

mesin threadmill mini aku tu, dok bersandar je tepi dinding...

bila nak mula pun tatau...


Monday, June 3, 2013