lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, January 3, 2012

CDCS - Timbangan Terakhir

Al salam alaykum

Timbangan terakhir mengecewakan...

Matlamat tidak tercapai! Sedih sangat-sangat

Padahal bkn byk lg nak turun, skit je...


Kena cari jalan ni!!!

Mungkinkah aku kena tukar matlamat?

Naikkan lagi target berat yg nak dicapai?

Atau, aku pun kena mula semula mengira kalori yg aku ambik setiap hari?

Ataupun, aku kekalkan berat seperti sekarang? Jangan naik-naik dah...

Tp bila balik kuantan, aku cuba pakai semula baju yg aku beli kat Bandung, dah ketat semula... Kena turun lagi la ni...

Ok, target baru ialah 52 kg

Sekian!

Berat terakhir sy utk CDCS ialah:


3 comments:

desperate mama said...

kay... berat fidza naik... harini kira kalori semula... *macamlah harini baru berat naik.. padahal dah berminggu minggu dah*

Bicikut said...

kay ni bersungguh2 betul la.tak pernah putus asa,hehe

Kehelan said...

Fidza, azam tahun baru eh?

Bici, harap terus bersemangat sampai dapat 55