lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Friday, September 30, 2011

PERS - Sesi Timbangan terakhir - 30/09/2011

Al salam alaykum

hari ini hari terakhir utk PERS...
perasaan:

sedih & gumbira...

sedih sbb dh berakhir, kna diet sorg2 la plak nampak gayanya...

tp aku masuk contest lain plak...

drp PERS, byk yg aku belajar...

sebenarnya, aku terlalu yakin aku akan dapat 55 kg, berdasarkan prestasi semasa bulan Ramadhan.... tp itulah kan... terlalu yakin... bila Syawal menjelma, senang-senang je berat naik dgn mendadak...

terima kasih rakan-rakan PERS semua... anda semua adalah pencabar saya! melihat sendiri bagaimana rakan-rakan berusaha, utk mencapai berat idaman, membuatkan saya rasa saya tidak berseorangan... walaupun kita hanya berjumpa di maya saja...

tahniah kpd mereka yg berjaya turun sehingga 10 kg!

tahniah kpd mereka yg telah pun mengandung!

tahniah kpd mereka yg telah pun dipinang!

tahniah utk kita semua!


berat saya utk dilaporkan pada hari ni ialah:



Puan Penganjur, doa anda makbul!

sebenarnya saya naik penimbang lima kali pagi ni... 

ada sekali dapat 55.3 kg, ada sekali dapat 55.6 kg, dan 3 kali dapat 55.9 kg... so, saya amik 55.9 kg laa...

oh, sy harap hari ini dan seterusnya saya dapat angka 55.0 kg!!
rakan-rakan serumah dan seofis, tanya lagi, nak turun byk mana lg ni? dah tak cantik nnt... ok, sy akan berhenti sampai saya dapat 55.0 kg, insyaAllah... 

tp kalu dpt berat BMI pun ok jugak kan? 52.0 kg... hehehehe... adakah itu target terbaru saya?

pagi ini, di ofis

sapa lg nak buat contest? bitau saya!

sedih ni... minta maaf pada semua, jika ada komen-komen saya yg menyakitkan hati para peserta dan pihak penganjur...

utk Puan Nadia:

PERS MMG TERBAIK!


wassalam

11 comments:

Tilot said...

uwaaa....terharu lak baca post kay kali ni... huhuhuhu... will miss u all...

apa2 pun...tahniah kay! =)

Orked_Ungu said...

tahniah....

Gettin'newConchita said...

Tahniah...
comeynya Kay... :)

Kehelan said...

Tilot... PERS dh habis ye!

Orked... tq, tahniah utk orked jgk!

Conchita... tq, conchita lg comel

Ina Jaie said...

sbnarnya kay jugak salah seorang pendorong kuat saya... ure the best babe... keep it up.. soalan bonus ye. Kay dah tunang ek? kehkehkeh

Kehelan said...

Ina... kita saling memerlukan dorongan kan?

errr Ina... tang mana kuar citer pasal tunang tuh?

masih single, tak jumpa lg calon suami...

amaniammar said...

HEBAT!!!>>>

entah bila angka itu menjelma..
Jeles ai u knowwwsss..

Kehelan said...

Amani... insyaAllah, akan berjumpa jugak!

sy pun tak percaya... tp, disebabkan semua sahabat sediet secontest, sy capai tahap ini

Orked_Ungu said...

macamana nak tau blog kakak yang ade buat contest untuk atkins diet tu..pls inform me asap

Kehelan said...

Orked... ada 2 contest

http://loseweight-chaiyok.blogspot.com/2011/09/cabaran-turun-5-kg.html

http://enichandiet.blogspot.com/2011/09/muncul-contest-diet-atkins.html

Bicikut said...

hmm..900g je lagi..alang2 dapatkan je 52kg tu..good luck!!