lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Monday, August 29, 2011

Sesi Timbangan 29.08.11

Al salam alaykum

Sementara aku menunggu mak aku kat klinik ni, meh update blog kejap...

Aku dh balik Kuantan sejak Rabu malam... Kerja aku makan je... Semua sedap, nasi amik sesenduk tak cukup... Hari2 timbang ckp mengecewakan, ada sekali sampai 58kg... Ini baru puasa, blum lg nak raya... Aishhh!!! Mujur timbang ptg smlm sblm berbuka dpt berat berikut:



Nak tgk ptg kang plak cemana...

Esok timbamg PDR, aku tak berharap apa pun, sbb rata-rata peserta PDR semua turun byk, terutamanya si Bicikut tu... Isk!

Oh ya, aku nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin... Maafkan aku andai ada selama aku berdiet dgn korg semua, ada coretan dan komen-komen yg buat korg terasa, mintak maaf byk2...

Semoga beraya dgn aman dr juadah yg menggoda itu!

Wassalam

4 comments:

N a d i a said...

Tahniah! Total penurunan adalah sebanyak 4kg. Kagum saye!




Samalah kita, mohon maaf ye jikalau ada salah silap.. Selamat Hari Raya Kay!

Bicikut said...

saya kagum dgn semngat kamu semua

Kehelan said...

Nadia... pastu total naik pun sama...

Bici... kagum sekejap...

amaniammar said...

kay...

pe pun teruskan usaha...
perjalananku masih jauh lg nak cecah angka 5 tu
huhuhu...