lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Monday, August 22, 2011

Sesi Timbangan 22.08.2011

Al salam alaykum

Minggu lepas ada hari makan yg banyak...

Ada hari makan skit je... Bergantung kpd betapa cptnya kami sampai ke rumah utk memasak...

Setakat ni tak membeli di PARAM sgt... Semua masak sendiri, kecuali semalam, kawan dtg nak berbuka dibelinya murtabak, gulai kawah dan roti john... Alhamdulillah

Senaman jgn kata laa... Mmg x buat langsung, bkn malas... Tak larat skit... Kalau sblm puasa dulu ada la jgk naik ke tangga ke tingkat 7 tp skrg turun tangga dr tingkat 7 ke bawah je laa.. Kalu mungkin guna tenaga yg byk pun nak berebut naik komuter je la kot...

Dh azan subuh dah...

Berat sy utk dilaporkan pada hari ini ialah:




Penurunan 1 kg

Berdebar ni raya dh dekat, jgn lah naik berkilo-kilo...

Fokus fokus! 

8 comments:

aullea said...

wow weee..! sekilo tu turunnn!
congratsss kay

amaniammar said...

H.E.B.A.T....


congrats...

N a d i a said...

Tahniahhh Kay!!


Turun sekilo tuu.. minggu depan kalo turun sekilo lagi dapat dah angka 55 tu!


InsyaAllah.. nanti ingat balik Tugasan PERS-Raya tu.. ambil air masak banyak².. pastikan on-track yah!

Good luck and congrats once again! =)

Bicikut said...

sampai berapa nak turun ni, 55kg x ok lagi ke,hehe

Kehelan said...

Lea... terkejut jgk tgk angka 6 tuh...

Amani... tq

Nadia... tak berani nak jamin nih... hari rabu @ khamis dh balik kuantan... syurga tuh, nak mintak mak masak macam2...

Bici... mak ckp 60 cukup laa... sbb dh nmpk cam sakit... tp diri sendiri nak 55... kalu nmpk sihat, 52 laa...

Tilot said...

waaa...kay.. tak lama lagi 55..
chayok2! hehee...diri sendiri masih jauh lagi ni..

Latika.Dot.Dot. said...

wowww, kalau tgk 1st berat tuh

66.9 kg masa 1/3/2011

22/8/2011-->56.9kg.

dekat 10 kilo in 5 month? bestnyeeeee

Kehelan said...

Tilot... takper, pelan2 kayuh...

Latika.Dot.Dot... lambat tu sebenarnya, tp terima kasih kpd pertandingan ni... kalau tak, mesti masih lg 66 kot...