lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Monday, August 8, 2011

Sesi Timbangan - 08/08/2011

al salam alaykum

sesi menimbang ye...

lepas berbuka sampai lebam pada hari Sabtu, dan juga bersahur dgn lebam... cuma berbuka semalam ok skit, sbb demam + selesema, makan pun tak berapa la kan...

berat saya pada pagi td ialah:



jumlah penurunan: 1.9 kg...

mula-mula program mcm byk je turun eh... harap² berkekalan la sampai ke hari raya...

minggu pertama puasa, makan mmg tak tentu... ada hari makan banyak sangat... ada hari makan skit sangat... tp skrg makan skit rasa kenyang cepat...

tp makan paling paling banyak pada hari Sabtu laa... walopun sblm tu ada berbuka di Hilton, yg mmg meriah dgn buffetnya, tp makan skit je...

tak paham btul dgn perut ini... mungkin betul... makan dgn org yg kita sayang, kita makan dgn sungguh-sungguh kan?

8 comments:

Tilot said...

tahniah kay!!! byaknye turun...nak 2kg tu... huhuhu...saya je yg turun paling sikit minggu lepas...

N a d i a said...

Kayyyyyyy~

Angka 5 sudah muncul semula!! Tahniah tahniah!


Hebat nih turun 1.9kg.. keep it up yeaa..


Tilot, kita satu geng! hehee

amaniammar said...

Kay....

congrats...amaniammar akan mengejar dgn semangat jgerk...

huhuu...that's my target weight for this contest...

Ummi Ammar said...

Kay, syabas dan tahniah... kamu memang dashat.. gile banyak turun dekat 2 kg tu..

Kehelan said...

thanx semua!

Tilot... mula-mula mmg Tolot skit... nnt akhir2 kang, dia lah juara

Nadia... pelan-pelan kayuh eh?

Amani... mari kita saling berkejaran...

Ina... mcm x percaya lg ni... pg td 3x naik timbang... :)

Mia-Ina said...

stuju dgn kay..ble berbuka dgn yg tersyg, rs berselera sungguh..:-)

aullea said...

wow...lebam² pun dpt turun nak 2kg!! perghhh

Kehelan said...

Mia... ni tak sabar nak balik jumpa mak ayah ni

Lea... minggu nih turun... minggu depan takut!