lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, July 26, 2011

Sesi Timbangan - 26/07/2011

al salam alaykum

aku dh cakap kat maklang aku, asal balik johor je mesti berat aku naik sekilo...

kawan aku ckp, asyik cirit birit ni... mesti berat turun berkilo-kilo ni...

jumpa kawan aku kat yard kat singapore, knp awak makin slim????

Ina Jani komen kat FB, mesti berat kay 55kg ni....



hahahahahhaahahaha....

mari gelak lagi.... hahahahahaahaha



berat aku pagi ini ialah:

60.8 kg

no 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knp ko menjelma???????????????????????????????????




aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhh!!!!

7 comments:

Ummi Ammar said...

kejam betol penimbang tu kan.. hahahaha.. Kay, bulan posa nanti kita racing....lalalalalala

Kehelan said...

nak akta sedih tak sedih... tp padan muka diri sendiri laa!

N a d i a said...

hehehe.. takpe.. bulan puasa mesti ada turun lagi! gambateee!

amaniammar said...

salam...

huhu..caya r...amaniammar ntah biler
nak capai 60kg pun x tahu...

kita tgk time PERS nanti

aullea said...

saja je tu angka 6 nk muncul.. PERS nnt 5 balik

Mia-Ina said...

hi kay...salam dr mia. gd luck menyertai program ni..semoga berjaya.

link ur blog & follow u too

:-)

Kehelan said...

Nadia... harapnya begitula juga...

Amaniammar... sama2 la kita tgk nnt...

Lea... tu la, geram sangat!

Mia... thanx, nnt kay pun update utk PERS