lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Wednesday, June 8, 2011

P2 - Timbangan 08/06/2011

al salam alaykum

sepatutnya aku timbang pg semalam... aku lupa...

tp masa aku timbang kat rumah Huzz sblm makan nasi kerabu, berat 60 kg... tp bila aku timbang pg td, 61 kg plak... takper la, guna penimbang aku je la kan...

berat 08/06/2011 : 61 kg

housemate aku mintak berenti kejap acara berentap ni, sbb minggu ni kami balik kampung... takper laa, aku teruskan je laa...

target aku tetap 55 kg!

4 comments:

aullea said...

ala xpe..lea pun seminggu dua ni mmg off diet.. tetiba rasa bebas plak. nnt lea join berentap balik.. tu mengada2 nk mkn itu ini..huhu

kay boleh punye..x lama lg smp 55 la tu...

N a d i a said...

Betol betol kat Lea tu.. nanti boleh sampai dah 55kg tu..


Boleh kalau nak off kejap, tapi off pun kena berhati-hati gak yer.. termakan makanan yang banyak LEMAK nanti susah plak nak turun berat. Hehehe..

Pesanan ikhlas dari,
Nadia. ;p

faz said...

teruskan usaha!

Kehelan said...

Lea & Nadia... hari2 sebenarnya mcm dh off diet... hehehehe...

Faz... tq!