lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Wednesday, May 18, 2011

Sesi Timbangan - 17/05/2011

al salam alaykum

selepas seminggu makan yg sgt mewah dgn kalorinya... dapat jugak aku turun walopun skit... mula2 rasa gak nak nangis, sbb sebelum timbang pg semalam, berat aku ialah 63kg!!!

berat pada 17/05/2011:

61.3 kg


sorry, gambar bukti tak ada... handphone berkamera saya dh rosak... :(

turun 100 g je la dr minggu lepas... kira ok la tuh dr takde langsung kan? tp ssuah betul la nak capai 60 kg, apatah lg nak capai 59 kg... masa dah suntuk gila... nak kejar org kat atas aku pun dh tak upaya... takper laa... berpuas hati dulu dgn pencapaian skrg...

sbbnya, aku dh  mula jahit seluar2 slack aku tuh... jahit kat pinggang... housemates aku pun jeles... malas nak pakai pin, nnt takde motivasi, kalu jahit, kompem akan beringt... mungkin laa...

5 comments:

Ummi Ammar said...

kay, masih ada masa. walau pun suntuk tapi tak mustahil untuk pecahkan angka 6 dalam masa seminggu 2 ni.. nampaknya, kay semakin menghampiri saya.. sy happy bagi pihak kay...

N a d i a said...

Tahniah Kay!!!

100gram tu kira penurunan yang bagus jugak! =)

Kehelan said...

Ina & Nadia... tengs...

masa timbang tuh harap dpt sama je mcm minggu lepas... dpt jgk 100g...

tp kan, tiba2 mcm, nnt nk turun sampai 55 kg, kiranya belasah la apa pun seminggu, tp buat senaman, kira menten la jugak kan? hjahahahaah... balik kang nk makan aiskrim laa... tp jeles laa, yanna dh pintas sy... huuuuu

amaniammar said...

x pe..tahniah...
at least dah dkt sgt dgn 60kg.

keep it up

Kehelan said...

Amaniammar... tengs