lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, May 10, 2011

Sesi Timbangan - 10/05/2011

al salam alaykum

alhamdulillah, ada turun jugak...

1kg...


jadilah... tp bila nak pecah no 6 ni??

bila nak rasa pangkal 5 kat depan???

usaha... usaha...

10 comments:

aullea said...

pergh..semakin mengganas kay..!
tahniah byk tu 1kg..xlama lagi pecahla tu angka 6..sabar...

usaha lagi minggu ni!

yannalayola said...

usaha tangga kejayaan... chaiyok!! chaiyok!! kay....

Kehelan said...

Lea.. tak sangka pun dpt 1kg...

Yanna... jom!

N a d i a said...

amboih..

semua pakat turun nombor besar minggu nih.. saye gak yang cam hampeh jee.. adoi adoi..

apepon,

tahniah Kay!!


Minggu depan boleh tu turun 2kg kasi tukar angka depan tuh.. ;p

Tilot said...

waaaa....kay! dah 61.. jeles.. tak lama lagi nak dpt angka 5 tu...

Kehelan said...

nadia... skrg nih mcm semua lemak sdg berdegil tanak cair... hehehehe

Tilot... kali kedua dpt 61 kg... nak pecah angka 6 ni tak dpt2...

noorcahaya said...

bestlah korang

amaniammar said...

CONGRATS...

keep it up gurl...my journey is still far away..

EZAN IDMA said...

eee. jeles nyeee. heheh. Tahniah ye

Kehelan said...

kak Cahaya... harap2 kebestan itu akan sampai hingga 31 Mei nnt...

AmaniAmmar... tq... :)

Ezan... sila jeles dgn byk kpd Tilot... tq :)