lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, May 31, 2011

D - Day: Sesi Timbangan Terakhir - 31/05/2011

al salam alaykum

hari ni sesi timbangan terakhir... naik penimbang pagi td, aku buat2 tak terkejut la...


berat aku pada 31/05/2011: 61.6 kg


naik 300 gram dr sesi timbangan 17/05/2011 yg lalu...

naik 1.6 kg dr 27/05/2011... sedih laa...

sob sob sob...

dan, kedudukan aku pun jatuh ke no 4... dgn penurunan 5.3 kg dan peratusnya ialah 7.92%

bencilah tgk angka kat atas sinun... lg 7 kg nak turun...

baru lg minggu lepas, lg 5 kg je nak capai 55 kg...

sedih sedih...

opsss... takper, yg penting Mak Lang happy!

tahniah kpd Tilot, Yanna dan Lea...

kpd Kak Cahaya, terima kasih menganjurkan contest ini!!

kpd yg lain, peserta2 CYC... usaha lagi!

nnt kita join plak contest Nadia bulan pose nnt...

insyaAllah

8 comments:

N a d i a said...

Tahniahhh!

Turun banyak juga tu dalam masa 3 bulan.. kalau tak join contest ni tak tahu boleh turun ker tak kan? ;p


Yeahh.. mari kita turunkan lagi berat especially masa nak beraya nanti.. ;p

Tahniah sekali lagi!

amaniammar said...

x pe..kira dah bagus pencapaian buat kami kay..
lagi plak kalu x kerana CYC ni kita sendiri da achievement nak trun berat..harap niat, mimpi je..
tp dah buat n berjaya dah kira pemenang dah buat hidup kita..
anywhere tahniah.
keep on lossing ye...

Kehelan said...

tq semua... :)

aullea said...

kay, kedudukan no.3 x selamat lagi..selagi kakcaye x updet.. tetiba org lain buat surprise..haaaaa nganga..

xpe teruskan misi..mana tau start contest nadia nnt dgn starting wght 50+

Ummi Ammar said...

Kay, tahniah.... banyak KG turun tu.. insyallah kita berjumpa lagi bulan 7 ni.. menang atau kalah belakang kira, yang penting kg yang turun tu.. tanpa usaha tidak mungkin akan turun.. syabas dan tahniah

desperate mama said...

eehhh... apa ni... apa ni... cyc apa niii!!!! ketinggalan ketapi.... nak join jugak!!!! eh, dah habis eyh... uuwaaaaa...

Kehelan said...

Lea... kalu ikut yg kay kira nih, insyaAllah Lea la no 3... tp tatau la kot kak cahaya nak amik berat kay yg 60 tuh, kompem kay no 2 laa... hahahah

Ina... matlamat nak menang jugak, hhehehe

Fidza... ni join sini plak...

http://zekryila.blogspot.com/2011/05/akan-datang.html

EZAN IDMA said...

banyak da turun sis