lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, April 12, 2011

Sesi Timbangan - 12/04/2011

al salam alaykum


alhamdulillah... aku berjaya kontrol makan minggu lepas, walopun makan kenduri sgt best! ada rojak, ada petis, nasi briyani gam, aku makan skit je...

jumlah penurunan: 1.1 kg



minggu ini juga ada kenduri sebelah pengantin lelaki kat rumah... harap-harap dpt kawal juga...

6 comments:

aullea said...

wow tahniah..camne tu boleh loss 1kg? cecite cecite...

EZAN IDMA said...

jeles ;(

Kehelan said...

Lea... erm... tak expect pun... tu la pg td mcm rasa penimbang rosak ke? heheheh

Ezan... nnt kita jeles ramai-ramai ngn Orked dan Tilot... heheheh

Kehelan said...

tp yg sy tahu, minggu lepas, 3 hari sy tak cukup minum 8 gelas air... ni yg heran bin ajaib ni

Tilot said...

xde maknanye...saya turun ckit je... hehehe..
tahniah kay... tak lama lagi nak cecah 60kg! jeles..

Kehelan said...

Tilot... takut minggu ni naik semula! huhuh