lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, March 22, 2011

Sesi Timbangan - 22/03/2011

Al salam alaykum

pagi td menimbang dengan muka tak bermaya... ahaha.... sbb tak tanak expect apa², takut jadi mcm minggu lepas, berat naik!

berat pagi tadi ialah:


silau la plak!

berat 22/03/2011: 63.7 kg

berat 15/03/2011: 65.6 kg

jumlah pengurangan: 1.9kg

peratus pengurangan: Kak Cahaya la tlg kirakan...

BMI:


sipi² dapat Healthy... kena jaga nih, tanak overweight dah...

alhamdulillah!

hari nih nak bg hadiah kat diri sendiri... Nasi Kukus!

10 comments:

N a d i a said...

yeaa!

akhirnya dapat jugak makan nasi kukus ekk? hehehe..


tahniahh!! paling tinggi penurunan setakat nih. =)

Tilot said...

saya tak tau nak hadiah apa kat diri sendiri.. hahaha
anyway...tahniah kay! kite teruskan perjuangan

Kehelan said...

Nadia... hheehehe... nak makan nasi ambang sebenarnya, tp tatau nak cari kat mana kat KL Sentral ni...

Tilot... sama2 kita meneruskan perjuangan!

noorcahaya said...

amboiiiiiii.. hepi ek.. nak kira sirik kat sini http://www.fitwatch.com/qkcalc/calculate-weight-loss-percentage.html

Kehelan said...

kak cahaya... nak kira based on berat minggu pertama ke or minggu lepas? hehehe

EZAN IDMA said...

wa;p lagi hebat :) tabik la kat awk kehelan :)

aullea said...

wah tahniah...berkat low kalori minggu lepas tu!! minggu ni kita teruskan usaha! chaiyokk

Kehelan said...

Ezan... takut naik balik je minggu ni

Lea... chaiyyook!

Ummi Ammar said...

kay! syabas.. kamu boleh... dah x obes dah... akak ni bila lah nak turun dari 26.5BMI nih.... ahkaks nak sihat...

Kehelan said...

Ummi Ammar... jom kita sama2 teruskan perjuangan!