lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Sunday, July 24, 2016

Dah gemuk balik!!!

Al salam alaykum

Apabila gelang tak menggelongsor laju di pergelangan tangan, dah gemuk semula la tu!

Kena mula rejim diet semula!

Tapi, nak makan rendang daging lagi! Uwwaaaa

Biskut ala-ala koko oat crunch yg dh habis setengah balang!


Dah gemuk balik!!!

Al salam alaykum

Apabila gelang tak menggelongsor laju di pergelangan tangan, dah gemuk semula la tu!

Kena mula rejim diet semula!

Tapi, nak makan rendang daging lagi! Uwwaaaa

Biskut ala-ala koko oat crunch yg dh habis setengah balang!


Thursday, February 25, 2016

57.8 kg

Al salam alaykum

Baru dpt 57.8 kg. Itu pun sbb puasa 4 hari berturut2. Puasa Isnin Khamis dan puasa hari putih. 

Budak kat ofis ckp sbb puasa mmg la dapat. Tapi aku makan tetap cukup kalori 1200 sehari. 

Minggu depan naik la tu jadi 60 kg semula. Heheehe

Thursday, December 31, 2015

Azam nak 55 kg bawak ke tahun depan

Al salam alaykum

Hari ni timbang, masih lagi 59.4 kg...

Susah sungguh nak maintain 58 kg, apatah lg nak mencapai 57 kg...

Jaga makan bukan segalanya!

bila nak mula berlari? bersenam? berdaki mendaki?

Maka, mulakan ia pada 1/1/2016.


Thursday, October 22, 2015

58.6 kg!

setelah sekian lama statik 59-60, hari ni dapat 58.6 kg!

Alhamdulillah... tapi mungkin sekejap, sbb weekend ni balik Kuantan... :)

Tuesday, September 1, 2015

Cabaran bila dah kurus skit

Al salam alaykum

Jumpa org yg dh lama tak jumpa

"Kenapa kurus? Gemukkan skit badan. Tak lawa!"

"Dulu gemuk, comel je muka"

Waaaaaa!!!