lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, July 11, 2017

17 Syawal 1438H

Al salam alaykum

Sebelum buka puasa tadi:

61.1 kg

Aishh. Makin jauh 59 kg tu

Thursday, June 8, 2017

13 Ramadhan

Al salam alaykum

Hari ni recet rebet seharian. Tak tahu sbb apa. 

Mungkin sbb nasi ambeng PARAM smlm. Atau meatball PARAM. Atau nugget sahur td. 

Yg penting, berat turun sekilo. 

59.3 kg. 

Wajib la update dulu. Nnt lupa. 

Friday, May 26, 2017

29 Syaaban 1438

Al salam alaykum

Lupa nak timbang pagi tadi. Tapi aku rasa berat aku naik. Hahahaha... Berdasarkan berat semasa menderma darah itu hari. http://kehelan81.blogspot.my/2017/05/tekanan-di-tempat-kerja.html

Pastu malam tadi pun aku makan malam lewat, jadinya mesti berat naik juga kan?

Selamat menyambut bulan Ramadhan yg mulia. Semoga kita semua mendapat kekuatan luar biasa utk mengimarahkan Ramadhan yg dating setahun sekali. Semoga Ramadhan kali ni lebih baik dari yg terdahulu.

Selain mengumpul pahala, mana tahu berat turun juga kan?

Friday, April 28, 2017

1 Syaaban 1438

Al salam alaykum

Berat pagi ni 60.7 kg.

Adoi! Bagus sangat, 2 kg naiknyaaaaaa! Sepatutnya dapat la 58 kg kan?

Kena turunkan juga bulan puasa ni sbb baju raya dah siap. Mokcik Zie amik ukuran baju aku tahun bila pun tak tahu tu... Dah banyak tahun tak pergi ukur...

Mari kita bermula!

Saturday, April 15, 2017

01.kg je!

Al salam alaykum

Mcm takde progress je ni. Dah tengah Rejab ni, masuk Syaaban, kendian Ramadhan. Pastu Syawal InsyaAllah.  Kalau tak dapat turun lagi ni, Syawal nanti takleh makan kuih raya banyak-banyak.